новини

NewsOne заявив, що провайдер, який належить Порошенку, припинив ретрансляцію телеканала у своєму цифровому ефірі

Трансляцію NewsOne вели на підставі угоди від 1 січня 2017 року.

Телерадіокомпанія "Експрес-Інформ" із 20 квітня безпідставно припинила ретрансляцію телеканала NewsOne у цифровому форматі в Києві та Київській області. Про це йдеться на сайті каналу, передає «Є!».

За інформацією NewsOne, трансляцію здійснювали на підставі угоди від 1 січня 2017 року, яка передбачала автоматичне продовження її дії.

Телеканал виконував усі обумовлені угодою зобов'язання. Незважаючи на цей факт, 15 березня 2018 року ми одержали від компанії "Експрес-інформ" інформаційний лист про одностороннє розірвання співпраці без будь-якого обґрунтування причин і мотивації. На нашу думку, це зумовлює певне нерозуміння ситуації, оскільки протягом тривалого часу ця співпраця не викликала нарікань, – ідеться в повідомленні.

Телеканал зазначив, що запропонував "Експрес-інформу" почати переговори і підвищити розмір платежів за ретрансляцію, але відповіді не одержав.

Згідно з відкритими даними, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та громадських формувань, кінцевим бенефіціаром "Телерадіокомпанії "Експрес-інформ" є президент України Петро Порошенко, – підкреслили на NewsOne.

21 квітня 2018, 05:30

Loading...

До теми